Lietošanas noteikumi
1.Vispārīga informācija
Paldies, ka apmeklējat mūsu mājas lapu www.korola.lv (turpmāk tekstā Korola). Zemāk minētā informācija ir sagatavota, lai nodrošinātu Jums patīkamu iepirkšanos Korola rotu interneta veikalā.
Ar pasūtījuma veikšanu Korola mājas lapā, Jūs apstiprināt, ka esat iepazinušies ar lietošanas noteikumiem un tiem piekrītat. Lai veiktu pasūtījumu mūsu mājas lapā, Jums ir jābūt vismaz 18 gadus veciem.
Ja klients iegādājas rotas lietas, turpmāk tekstā – preces, kas tiek piedāvātas Korola mājas lapā, izmantojot internetu, šāds savstarpējs līgums tiek uzskatīts par distances līgumu, un uz to attiecas noteikumi par distances līgumu, kā arī Eiropas Parlamenta un Padomes direktīva 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas “Patērētāju tiesību aizsardzības likums” un Latvijas Republikas Ministru kabineta “Noteikumi par distances līgumiem”.
Mājas lapas īpašnieks ir SIA “Korola store”, reģistrācijas numurs 40203182500, uzņēmuma juridiskā adrese Mazcenu aleja 6-31, Jaunmārupe, Mārupes nov., LV-2166, Latvija un faktiskā adrese ir Antonijas iela 16, Rīga, LV-1010, Latvija. Viss saturs, kas publicēts mājas lapā ir privātīpašums un visas tiesības ir aizsargātas.
2.Datu aizsardzība
Mūsu uzņēmumam ir ļoti svarīgi nodrošināt Jūsu personīgās informācijas privātumu un drošību. Mēs apkopojam informāciju no mūsu klientiem, lai informētu par mūsu pakalpojumiem un produktiem, lai uzlabotu iepirkšanos mūsu veikalā, lai piedāvātu vislabāko klientu apkalpošanu, kā arī lai izpildītu Jūsu pasūtījumu. Mēs esam tiesīgi paturēt Jūsu sniegto personīgo informāciju tik ilgi, cik tas ir nepieciešams iemesliem, kādiem šī informācija tika iegūta vai arī saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo likumdošanu. Mēs uzņemamies atbildību par visu Jūsu personīgo informāciju kā, piemēram, Jūsu vārdu, adresi u.c., kuru Jūs mums sniedzāt. Tā netiks nodota trešajām personām. Visa informācija, kuru Jūs mums sniedzat, tiek glabāta mūsu drošajos serveros un vienmēr būs drošībā, jo mēs uzturam stingrus datu drošības standartus. Ikviens maksājums tiek kriptēts izmantojot SSL tehnoloģiju, kas tiek izmantota, lai nodrošinātu tiešsaistes darījumu drošību. Tā nodrošina būtiskas savstarpējās autentifikācijas funkcijas, datu kriptēšanu un neaizskaramību drošiem darījumiem. Kad esat izvēlējies paroli, kas ļaus Jums piekļūt konkrētām mūsu mājas lapas sadaļām, Jūs esat atbildīgs par šīs paroles konfidencialitāti. Mēs iesakām paroli nevienam neatklāt.
3.Cenu politika
Eiro (EUR) valūta tiek izmantota darījumos ar visām valstīm. Lūdzam ņemt vērā, ka visas cenas un produktu informācija Korola interneta veikalā var būt mainīga.
4.Krāsas
Mēs esam centušies pēc iespējas precīzāk attēlot mājas lapā piedāvāto produktu krāsas. Neskatoties uz to, krāsas, ko Jūs redzat būs atkarīgas arī no Jūsu elektroniskās ierīces izšķirtspējas, tādēļ nevaram garantēt, ka Jūsu ierīcē attēlotās krāsas būs precīzas realitātē esošajam produktam.
5.Pasūtīšana un apmaksa
Kad būsiet izvēlējušies preces, kuras vēlaties nopirkt, un nospiedīsiet „Veikt maksājumu”, Jums būs jāveic pasūtījuma apmaksa. Pēc veiktās pasūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Norēķinus interneta veikalā varat veikt ar norēķinu karti, PayPal kontu vai Korola digitālo dāvanu karti. Ar dāvanu karti vari norēķināties par pirkumiem vairākas reizes, kamēr tajā ir pozitīvs atlikums. Apmaksu par pirkumiem var veikt tikai ar Korola digitālo dāvanu karti. Veikalā iegādātu Korola dāvanu karti var izmantot tikai veikalā Antonijas ielā 16, Rīgā. Ja Jūsu pasūtījums pārsniedz dāvanu kartes vērtību, Jums ir iespēja piemaksāt summas starpību ar norēķinu karti vai PayPal kontu. Norēķinoties par pirkumu ar dāvanu karti, bezmaksas piegāde uz DPD pakomātiem tiek nodrošināta tikai gadījumos, kad summas starpība ir ne mazāka par 50eur. Ja vēlaties veikt kādas izmaiņas savā pasūtījumā, lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 26115592. Var gadīties, ka mēs nevarēsim precizēt Jūsu pasūtījumu, tādēļ jau iepriekš atvainojamies par sagādātajām neērtībām, taču centīsimies darīt visu iespējamo, lai Jums palīdzētu. Mēs nenododam kredītkartes vai cita maksājuma informāciju trešajām personām, izņemot maksājuma apstrādi par pasūtītajām precēm kā noteikts Latvijas Republikas likumdošanā.
Pēc veiktās pasūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu no [email protected] uz e-pasta adresi, ko norādījāt pirms apmaksas veikšanas sadaļā “Pircēja dati”. Rēķinu par pasūtījumu Jūs saņemsiet elektroniskā formātā apstiprinājuma e-pasta pielikumā. Drukātā formātā rēķinu pie pasūtījuma mēs nepievienojam. Ja tomēr vēlaties, lai nosūtam Jums rēķinu drukātā formātā kopā ar pasūtījumu, Jums ir nekavējoties tas mums jāziņo rakstiski uz [email protected] vai pa telefonu – +371 26115592 (zvanīt tikai darba dienās) pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas.
6.Atteikšanās no pasūtījuma
Ja esat veikuši pasūtījumu Korola mājas lapā, bet Jums zināmu iemeslu dēļ, vēlaties atteikties no pasūtījuma, Jums ir nekavējoties tas mums jāziņo rakstiski uz [email protected] vai pa telefonu – +371 26115592 (zvanīt tikai darba dienās). Ja pasūtījums jau ticis izsūtīts, tad stājās spēka noteikums par preces atgriešanu (skatīt šo noteikumu 10.sadaļu par Preču atgriešana). Summa, kas tika samaksāta par piegādi un par preces atgriešanu, netiek atgriezta. Bet, ja pasūtījums vēl nav ticis izsūtīts, Jums tiks atgriezta pilna summa, ko esat samaksājuši 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam ar Jums sazinājušies un apstiprinājuši, ka esam saņēmuši Jūsu vēlmi anulēt pasūtījumu.
7.Noteikumu izmaiņas
Korola var periodiski izmainīt šos noteikumus, iekļaujot jaunus, iepriekš neparedzētus un neiekļautus lietošanas noteikumus. Visas izmaiņas tiks publicētas mājas lapā. Turpmāk apmeklējot un izmantojot mūsu mājas lapu, Jūs piekrītat visām noteikumos veiktajām izmaiņām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie noteikumi attiecas tikai uz Jūsu sniegto informāciju mūsu mājas lapā. Ja Jums rodas jebkādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Drošības noteikumi pēdējo reizi tika atjaunoti 2023. gada 20. septembrī.
8.Pieteikšanās
Ja Jūs esat izvēlējies saņemt e-pastus no Korola, mēs Jums piedāvāsim plašu informāciju par tirdzniecību, jaunajām kolekcijām, īpašajiem piedāvājumiem un citiem Korola jaunumiem. E-pasta adrese, kuru Jūs norādījāt reģistrējoties Korola interneta veikalā, tiks izmantota tikai mūsu uzņēmumā, lai nosūtītu Jums jaunāko informāciju. Mēs cienām Jūsu tiesības uz privātumu un nenodosim citiem uzņēmumiem Jūsu e-pasta adresi. Ja vēlaties atteikties saņemt Korola jaunumus, Jūs to varat izdarīt e-pastā, kuru mēs Jums esam nosūtījuši. E-pasta pašā apakšā, atradīsies vārdi “Atteikties no jaunumiem”, nospiežot uz tiem, Jūs būsiet atteikušies no turpmāku jaunumu saņemšanas.
9.Piegādes informācija
Mēs Jums piedāvājam plašu izvēles piegādi pa Latviju, kuru nodrošina Express Pasts, DPD, Omniva pakomāts (tikai Latvijas robežās) un VAS “Latvijas Pasts”. Pasūtījumus uz ārzemēm sūtām ar VAS “Latvijas Pasts” starpniecību (sūtījumi tiek izsūtīti ceturtdienās). Pasta un pakomāta sūtījumus izsūtām tajā pašā darba dienā, ja pasūtījums ir veikts līdz plkst. 14:00, vai nākamajā darba dienā, ja pasūtījums ir veikts pēc plkst. 14:00. Atsevišķas rotas tiek izgatavotas pēc pasūtījuma, tāpēc sūtījuma izsūtīšana var aizkavēties par vienu darba dienu. Lūdzam ņemt vērā, ka sestdienās, svētdienās un Latvijas Republikas Valsts svētku dienās pasūtījumi netiek izsūtīti. Izpārdošanu laikā izsūtīšana var ilgt līdz 5 darba dienām. Ja piegādi nepieciešams veikt īpaši steidzami, lūgums mūs par to informēt zvanot pa telefonu – +371 26115592 (zvanīt tikai darba dienās 10:00-17:00) vai rakstot mums e-pastu uz [email protected]. Pasūtījums tiks piegādāts uz adresi, kuru Jūs norādījāt reģistrējoties Korola mājas lapā. Mēs cenšamies būt korekti un pasūtījumus izsūtīt laikā, tomēr lūdzam būt saprotošiem, ja pasūtījums dažādu iemeslu dēļ kavējas. Ja piegāde kavējas kādas nepārvaramas varas vai trešo pušu izraisītu apstākļu dēļ, Jūs tiksiet informēts par piegādes kavēšanos, saņemot informatīvu e-pastu.
Piegādes veidi:
Saņemt salonā bez maksas
Katru darba dienu no plkst. 10:00-17:00 pasūtījumu iespējams izņemt Korola salonā Antonijas ielā 16, Rīgā.
Lūdzam ņemt vērā, ka pasūtījumu var saņemt pēc apstiprinoša e-pasta saņemšanas.
Piegāde uz Omniva pakomātiem
Piegādes cena: Latvijas robežās 3€
Piegādes laiks: 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas
Piegāde uz DPD pakomātiem
Piegādes cena: Latvijas robežās 2.50€
Piegādes laiks: 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas
Pasūtījumiem virs 50€, piegāde bezmaksas**
**Norēķinoties par pirkumu ar dāvanu karti, bezmaksas piegāde tiek nodrošināta tikai gadījumos, kad summas starpība ir ne mazāka par 50€
Piegāde ar Latvijas ExpressPasts kurjeru
Kurjers piegādās sūtījumu uz mājām vai biroju.
Piegādes cena: Latvijas lielākajām pilsētām* 4.10€ – 4.71€ un pārējiem pasta indeksiem 7.25€ – 8.03€
Piegādes laiks: 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas
Piegāde Latvijas pasta nodaļās
Sūtījumu izņemšana pasta nodaļā.
Piegādes cena: Latvijas robežās 3€
Piegādes laiks: 1-4 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas
Piegāde uz ārzemēm ar VAS “Latvijas Pasts”
Piegādes cena: Atkarīga no pasūtījuma svara. Precīzas izmaksas iespējams apskatīt pirms apmaksas veikšanas.
Piegādes laiks: 14 – 30 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas.
Saņemot sūtījumu, var tikt piemērotas papildu nodevas un nodokļi. Šīs nodevas un nodokļi ir jāmaksā saņēmējam. KOROLA nav pienākums informēt klientus par šādām papildu izmaksām un preču atgriešanas gadījumā neatmaksā klientam šīs papildus nodevas un nodokļus.
*Pasta indekss – 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, “1026(VID)”, 1027, 1029, 1030, 1033, 1034, 1035, 1038, 1039, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1050, 1051, 1053, 1055, 1056, 1057, 1058, 1063, 1064, 1067, 1069, 1073, 1076, 1077, 1079, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 2003, 2008, 2010, 2011, 2012, 2015, 2016, 2017, 2101, 32102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2111, 2112, 2113, 2114, 2116, 2117, 2118, 2119, 2121, 2123, 2124, 2125, 2127, 2128, 2130, 2132, 2133, 2134, 2135, 2136, 2137, 2138, 2140, 2141, 2142, 2143, 2144, 2145, 2146, 2147, 2150, 2151, 2152, 2153, 2154, 2160, 2161, 2162, 2163, 2164, 2166, 2167, 2169, 2170, 3001, 3002, 3003, 3004, 3005, 3007, 3008, 3010, 3019, 3024, 3101, 3102, 3103, 3104, 3201, 3202, 3203, 3204, 3301, 3302, 3303, 3304, 3401, 3402, 3403, 3404, 3405, 3406, 3407, 3408, 3409, 3410, 3411, 3412, 3414, 3416, 3417, 3488, 3601, 3602, 3603, 3604, 3605, 3606, 3607, 3701, 3702, 3704, 3705, 3801, 3901, 3902, 3903, 4001, 4003, 4101, 4102, 4103, 4104, 4201, 4202, 4203, 4204, 4205, 4301, 4302, 4303, 4401, 4403, 4404, 4501, 4502, 4601, 4602, 4603, 4604, 4605, 4606, 4701, 4702, 4703, 4801, 4802, 5001, 5002, 5003, 5004, 5005, 5101, 5102, 5103, 5201, 5202, 5203, 5204, 5205, 5206, 5209, 5301, 5401, 5402, 5403, 5404, 5405, 5406, 5408, 5409, 5410, 5412, 5413, 5414, 5415, 5416, 5417, 5418, 5419, 5420, 5421, 5422, 5601, 5602, 5603, 5701, 5702.
10.Preču atgriešana
Korola komanda cenšas apmierināt katra pircēja vēlmes un darīs visu, lai preču atgriešanas gadījumi būtu izņēmumi. Ja Jūs tomēr vēlaties atteikties no sava pirkuma, Jums ir jāpaziņo mums par preces atgriešanu pa e-pastu [email protected] 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Pēc paziņojuma nosūtīšanas, Jums jānosūta prece uz adresi – Antonijas iela 16, Rīga, LV-1010, tieši tādā pašā stāvoklī un oriģinālā iepakojumā, kādā Jūs to saņēmāt. Ja iepakojums/prece tika bojāta sūtīšanas laikā, Jums tas ir jāziņo mums 2 (divu) darba dienu laikā no saņemšanas brīža pa e-pastu [email protected]. Ja mēs nesaņemsim šo informāciju 2 (divu) darba dienu laikā, sūdzība netiks pieņemta. Par bojātām, lietotām, mazgātām precēm samaksa netiks atgriezta. Produktam ir jābūt tieši tādā pašā stāvoklī, kāds tas bija izsūtīšanas brīdī. Visus atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz klients, kā arī uzņemas pilnu atbildību par preci laikā, kamēr tā tiek sūtīta atpakaļ. Saņemot atpakaļ atgriezto preci, mēs veicam tās novērtējumu vai tā nav bojāta, saplēsta, nēsāta, mazgāta vai kā savādāk deformēta. Ja atgrieztā prece ir tieši tādā pašā stāvoklī, kāda bija izsūtīšanas brīdī tad mēs veicam naudas atgriešanu par summu kādu prece tika iegādāta. Naudas pārskaitījumu atpakaļ Jūsu kontā veicam 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam saņēmuši atgriezto preci. Ja pasūtījums tika apmaksāts ar dāvanu karti, Jums tiks piešķirta jauna dāvanu karte ar summu, kāda Jums bija, kā arī tiks atgriezta piemaksātā summa, ja tāda ir bijusi 10 (desmit) darba dienu laikā. Nauda par sūtīšanu netiek atgriezta. Individuālos pasūtījumus mēs nepieņemam atpakaļ un neatmaksājam to vērtību.
Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzam aizpildīt atgriešanas veidlapu ( WORD formātā ; PDF formātā). Veidlapu varat aizpildīt elektroniski, to nosūtot uz e-pasta adresi [email protected]. Aizpildot veidlapu drukātā formātā, veidlapa jāpievieno sūtot preci mums atpakaļ. Iesakām saglabāt atpakaļ sūtītās preces sūtīšanas dokumentus līdz brīdim, kad esam saņēmuši preci atpakaļ.
Ja vēlaties atgriezt produktu, kura iegāde Jums nodrošināja dāvanas saņemšanu (piemēram, saņēmāt dāvanu par noteiktu pirkuma summu vai noteikta produkta iegādi), Jums jāatgriež arī saņemtā dāvana. Ja izvēlējāties neatgriezt dāvanu, tās vērtība tiks atskaitīta no atgrieztās summas.
11.Lietošanas noteikumi
Korola izgatavotās rotas ir jāuzglabā sausā un tumšā vietā. Rotām un kristāliem ir periodiski jāveic tīrīšana ar sausu lupatiņu, tas ļaus saglabāt izstrādājuma sākotnējo spīdumu. Auskari ar angļu aizdari ir nofiksējušies, ja ir bijis dzirdams klikšķis. Jāizvairās no izstrādājumu saskarsmes ar jebkuru šķidrumu (ūdeni, dzērieniem, mazgāšanas līdzekļiem utt.), kā arī krēmiem. Ķēdītes saskarē ar ādu, smaržām vai ķermeņa losjonu var atstāt tumšus nospiedumus. Neaizmirstiet, ka rotas ir pēdējais akcents Jūsu tēlā un tās uzliekamas tikai pēc smaržu vai matu lakas lietošanas. Noņemiet rotas dodoties saunā, dušā, baseinā vai peldoties. Apzeltītajām rotām krāsas maiņa netiek uzskatīta par ražošanas defektu. Lai ķēdītēs neveidotos mezgli, vēlams tās uzglabāt aiztaisītas ciet.
12.Garantija
Katram izstrādājumam kompānija Korola dod divu gadu garantiju no preces pirkšanas datuma, ja tiek ievēroti iepriekšminētie kopšanas un glabāšanas noteikumi. Ar šādu garantiju, izstrādājums tiks salabots vai arī pēc kompānijas Korola sprieduma – aizstāts ar jaunu identisku vai citu summas vērtībā līdzvērtīgu izstrādājumu. Korola garantija netiek dota izstrādājumiem, kuri pēc Korola sprieduma tikuši bojāti nepareizas lietošanas rezultātā vai pircēja pašrocīgi veikta remonta neveiksmīga iznākuma dēļ.
Kompānija Korola nenes atbildību par jebkuriem citiem bojājumiem, kas radušies Korola izstrādājumu lietošanas laikā.
Saņemot preci kompānija Korola izvērtēs preces atbilstību garantijas noteikumiem. Atbilde par pieņemto lēmumu tiks sniegta 10 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Ja precei ir radies defekts klienta nepareizas lietošanas rezultātā, tad garantija tiek atteikta, remonta un piegādes izdevumus sedz klients.
13.Strīdu risināšana
Pušu strīdi tiek izskatīti, Pusēm savstarpēji vienojoties, bet ja Pušu starpā vienošanos panākt nav iespējams, strīds izskatāms Latvijas Republikas normatīvajos aktos.