Kur nopirkt?
KOROLA veikals - salons, Antonijas iela 16, Rīga



Biežāk uzdotie jautājumi
PIEGĀDE & PREČU ATGRIEŠANA
Kādi ir pieejamie piegādes veidi un piegādes laiks?
- Saņemt salonā bez maksas katru darba dienu 10-17.
- Piegāde uz Omniva un DPD pakomātiem 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas*
- Piegāde ar “Latvijas ExpressPasts” kurjeru - sūtījumu piegādās uz mājām vai biroju 1-2 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas*
- Piegāde Latvijas pasta nodaļās 1-4 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas*
- Piegāde uz ārzemēm ar VAS “Latvijas Pasts” 14 – 30 darba dienu laikā pēc pasūtījuma izsūtīšanas*
Kā es zināšu, ka mans pasūtījums ir gatavs saņemšanai salonā?
Tiklīdz kā pasūtījums būs gatavs saņemšanai Jūs saņemsiet informatīvu e-pastu.
Vai pēc pasūtījuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi?
Ja vēlaties mainīt piegādes adresi Jums ir nekavējoties tas mums jāziņo rakstiski uz shop@korola.lv vai pa telefonu – +371 26115592 (zvanīt tikai darba dienās). Piegādes adresi varēsim nomainīt tikai tādā gadījumā, ja pasūtījums vēl nav izsūtīts.
Vēlos atgriezt savu pasūtījumu, kas man ir jādara?
Ja vēlaties atteikties no sava pirkuma, Jums ir jāpaziņo mums par preces atgriešanu pa e-pastu [email protected] 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Pasūtījumam jābūt tādā pašā stāvoklī un oriģinālā iepakojumā, kādā Jūs to saņēmāt.
Atgriežot pasūtījumu, kurš sedz sūtīšanas izdevumus?
Visus atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz klients.
ROTU KOPŠANA
Kur ir jāuzglabā rotas?
Rotas ir jāuzglabā sausā un tumšā vietā, vēlams rotu kastē.
Kā tīrīt un kopt rotas?
Rotām un kristāliem periodiski ir jāveic tīrīšana ar sausu lupatiņu, tas ļaus saglabāt izstrādājuma sākotnējo spīdumu.
Rotām metāls mainīja krāsu, vai rotu ir iespējams notīrīt?
Ja rotas ir bijušas saskarē ar mitrumu vai šķidrumu, metāls var mainīt krāsa un apsūbēt. Pie mums var iegādāties rotu tīrāmās salvetes, kas ir paredzētas metāla tīrīšanai. Katrs gadījums ir individuāls, tāpēc nevaram garantēt, ka ar salveti, metālu varēs notīrīt.
Vai ar rotām drīkst mazgāties?
Nedrīkst! Noņemiet rotas dodoties saunā, dušā, baseinā vai peldoties. Jāizvairās no izstrādājumu saskarsmes ar jebkuru šķidrumu (ūdeni, dzērieniem, mazgāšanas līdzekļiem, smaržām utt.), kā arī krēmiem. Saskarē ar šķidrumu rotas var mainīt krāsu un apsūbēt.
Neaizmirstiet, ka rotas ir pēdējais akcents Jūsu tēlā un tās uzliekamas tikai pēc smaržu vai matu lakas lietošanas.
Ko darīt lai ķēdītes nepiņķerētos?
Iesakām tās uzglabāt aiztaisītas ciet. Tas attiecas gan uz kaklarotām, gan rokassprādzēm.
ROTU REMONTS
Auskaram izkrita kristāls, vai Jūs to varat salabot?
Jā, auskars ir jānogādā pie mums uz salonu un mēs ielīmēsim kristālu. Jārēķinas ar to, ka auskars būs jāatstāj pie mums, jo salīmējot auskaru, tam ir jābūt nekustīgam vismaz 24h.
Auskariem izkrita kristāls un es kristālu pazaudēju, vai man būs jāmaksā par remontu?
Ja mums ir pieejams vajadzīgais kristāls, tad mēs auskarus salīmēsi bezmaksas.
Pazaudēju auskaru, vai ir iespējams iegādāties tikai vienu auskaru?
Ja mums ir pieejams konkrētais auskaru medelis un krāsa, tad ir iespējams iegādāties vienu auskaru par puscenu.
Ko darīt, ja aiztaisot auskarus ar apaļo angļu aizdari vairs nav dzirdams klikšķis un auskars veras vaļā?
Tā kā sudrabs ir mīksts materiāls, mēdz gadīties, ka auskaru verot ciet, aizdarīte ar pirkstu tiek piespiesta un vairs nav dzirdams klikšķis. Ar pirkstu pavisam nedaudz ar vieglu kustību jāpaceļ nedaudz uz augšu šaurā āķīša daļa, kas ir saskarē ar ausi. Uzrakstiet mums un mēs atsūtīsim pamācības video. Ja neidodas to izdarīt pašam, auskaru var atnest pie mums, un mēs to salabosim.
Vai ir iespējams salabot saplīsušu ķēdīti?
Viss atkarīgs no ķēdītes veida un kurā vietā tā ir saplīsusi. Ja ķēdīti nav iespējams salabot, mēs to varam nomainīt (cena atkarīga no ķēdītes veida).
DĀVANU KARTES IEGĀDE
Kur tiks nosūtīta dāvanu karte?
Dāvanu karte tiks nosūtīta uz e-pastu, ko norādījāt logā “Ievadi saņēmēja e-pastu”.
Vai dāvanu karti varu saņemt savā e-pastā?
Jā! Iegādājoties dāvanu karti, logā “Ievadi saņēmēja e-pastu” norādiet savu e-pasta adresi
Cik ātrā laikā dāvanu karte tiks nosūtīta uz e-pastu?
Dāvanu karte tiek nosūtīta brīdī, kad ir veikta apmaksa par dāvanu karti.
Vai ir iespējams veikt apmaksu par dāvanu karti tagad, bet nosūtīt to uz saņēmēja e-pastu vēlāk?
Diemžēl nav iespējams izvēlēties datumu un laiku, kad dāvanu karte tiks nosūtīta. Ja vēlaties, lai dāvanu karte tiktu nosūtīta Jūsu izvēlētā laikā, norādiet savu e-pastu logā “Ievadi saņēmēja e-pastu” un Jūs jebkurā laikā varēsi nosūtīt dāvanu karti saņēmējam.
Iegādājos dāvanu karti un nākamājā dienā saņēmu e-pastu “Jūsu pasūtījums ir gatavs”. Kāpēc saņēmu šādu epastu?
Šis ir informatīvs e-pasts, kas tiek izsūtīts automātiski. Dāvanu karte tika nosūtīta saņēmējam brīdī, kad veicāt apmaksu. Šo e-pastu varat ignorēt.
Vai dāvanu karti ir iespējams iegādāties klātienē?
Jā! Uz vietas veikalā ir dāvanu kartes kartiņas formātā. Tās var iegādāties darba dienās 10-17.
DĀVANU KARTES IZMANTOŠANA
Kur es varu izmantot Korola dāvanu karti?
Ar digitālo dāvanu karti var norēķināties tikai www.korola.lv, ievadot dāvanu kartes kodu, pirms apmaksas veikšanas. Veikalā iegādātu dāvanu karti var izmantot tikai veikalā Antonijas ielā 16, Rīgā.
Cik ilgi ir derīga dāvanu karte?
Dāvanu karte ir derīga 6 mēnešus kopš iegādes brīža.
Vai dāvanu karte ir jāizmanto vienā pirkuma reizē?
Ar digitālo dāvanu karti var norēķināties par pirkumiem vairākas reizes, kamēr tajā ir pozitīvs atlikums. Veikalā pirktā dāvanu karte ir jāiztērē vienā reizē.
Kā es varu pārbaudīt dāvanu kartes atlikumu?
Atlikumu var pārbaudīt tikai digitālajām dāvanu kartēm. Dodies uz savu Korola kontu un sadaļā “Dāvanu kartes” atradīsiet informāciju par Jūsu pieejamām dāvanu kartēm.
Mājaslapā neļauj izmantot dāvanu kartes kodu, ko darīt?
Pārbaudiet vai ievadījāt pareizu kodu. Dāvanu kartes kodā domu zīmes ir jāievada kopā ar pārējiem simboliem. Ja neizdodas izmantot dāvanu karti, sazinieties ar mums rakstot uz [email protected].
Vai dāvanu karti ir iespējams apmainīt pret naudu?
Nē, nav iespējams.
Man ir dāvanu karte 50eur vērtībā, kāpēc izvēloties piegādi uz DPD pakomātu tiek pieskaitīta piegādes maksa?
Norēķinoties par pirkumu ar dāvanu karti, bezmaksas piegāde uz DPD pakomātiem tiek nodrošināta tikai gadījumos, kad summas starpība ir ne mazāka par 50eur. Bezmaksas piegādes aprēķinā dāvanu kartes vērtība netiek pieskaitīta klāt.
KAKLAROTA “ĢIMENE”
Cik ilgā laikā izgatavojat kaklarotu “Ģimene”?
Kaklarotu izgatavojam 5min laikā.
Vai kaklarotu ir iespējams iegādāties uz vietas salonā?
Jā, kaklarota ir pieejama salonā.
Ja vēlos kaklarotu iegādāties klātienē, vai man ir par to iepriekš jābrīdina?
Tā kā kaklarotu izgatavojam ļoti ātri, iepriekš nav nepieciešams ar mums sazināties.
Kā zināt kura garuma ķēdīti izvēlēties?
Katras kaklarotas garums ir norādīts nosaukumā. Gan īsajai, gan garajai ķēdītei ir pagarinājuma ķēdīte, kas ļauj regulēt kaklarotas garumu, tāpēc nosaukumā ir norādīti divi garumi - minimālais un maksimālais. Pirms iegādājaties kaklarotu, iesakām izmērīt jau Jums esošas kaklarotas garumu vai garumu nomērīt ar diedziņu, pieliekot to klāt pie kakla.
Iegādājos kaklarotu, bet tā man ir par īsu. Vai to ir iespējams apmainīt uz garāku?
14 dienu laikā kopš kaklarota iegādāta, mēs kaklarotai varam nomainīt ķēdīti uz garāku ar nosacījumu, ka kaklarota nav valkāta un bojāta. Kaklarota ir jānogādā pie mums uz salonu un mēs uz vietas nomainīsim ķēdīti. Par ķēdītes maiņu būs jāpiemaksā summas starpība. Vēlams iepriekš sazināties ar mums.
Vai kaklarotai ir iespējams pielikt klāt cilvēkus?
Ja mums ir pieejams vajadzīgais materiāls, tad rotai varam pielikt klāt papildus cilvēkus. Par katru pielikto cilvēku +5eur.
Vai ir iespējams kaklarotā mainīt cilvēku secību?
Kaklarotu izgatavojam tādā secībā kā redzams bildē un mājas apstākļos cilvēku secību nevar izmainīt. Ja vēlaties, lai cilvēku secība tiktu mainīta, noformējot pasūtījumu rakstiet mums e-pastu uz [email protected] un norādiet sev vēlamo cilvēku secību.
Vai ir iespējams kaklarotu pasūtīt ar citu salikumu?
Ja mājaslapā neatradāt vēlamo kaklarotas salikumu, tad kaklarotu varat pasūtīt rakstot uz [email protected]
Kā kaklarota tiks iesaiņota?
Kaklarotu “Ģimene” saiņojam uz kartona kartiņas, to liekam organzas maisiņā un tad kartona somiņā.
Vai kaklarotu “Ģimene” ir iespējams iegādāties ar atlaidi?
Šo rotu izgatavojam pēc individuāla pasūtījuma, tāpēc atlaide rotai netiek piemērota.
IEPAKOJUMS
Pasūtot rotas, kādā iepakojumā tās tiks iesaiņotas?
Katru rotu liekam organzas maisiņā un visas rotas liekam kartona somiņā.
Vēlos lai rota tiktu iesaiņota dāvanu kastītē, kas man ir jādara?
Visu informāciju par dāvanu iesaiņojumu atradīsi šeit https://korola.lv/davini-rotas/